close

undefined

很努力很努力清了一些護膚品,當用完最後一滴護膚品時都感到很有滿足感,所以一定要來記錄一下,同時亦分享下好用回購之物!

左起:

1. cle de peau refreshing balancing lotiion:第1次用貴婦cle de peau護膚品,會買黎試係因為去日本旅行yen又平,去日本唔買好似唔抵就買了toner、晚霜、眼霜之類一堆,呢個toner係我第一個成功KO,清面後唧2pump抹面,補濕能力是有的,用後係會感到皮膚soft了,但話好好用好amazing又未至於,始終即使響日本買都好似要10000yen(約700HKD)CP值不高就是了。

2. ipsa travel size metaboliser:雖然travel size得50mL,但實在有太多野排住隊用,所以呢枝我都用左好耐,對我,呢枝完全無感.....我對ipsa呢個牌子係有好感的,我用佢既粉底已有好多年,其他產品亦合用,唯獨metaboliser我試過幾隻都唔岩用,lotion質地,但上面又唔覺會快吸收,不過始終呢枝係購物禮物跟set送的就無咩所謂,但要自費買的我會用ipsa個gel好用好多!

3. 雪花秀皇牌first care serum:呢枝係舊牌serum,不是EX,因為係之前做會員優惠,一次買了幾枝serum,所以到現在還有一枝存貨!呢枝絕對係回購之物,我已用過超過5枝!!!我估我一定都會繼續keep住用!清完面toner後搽呢枝,好快會被吸收,你係會立即feel到皮膚soft左飽滿左,以一枝seum黎講大大枝賣$600又絕對唔算貴,而且響counter買又成日有野送,good!

4. jurlique handcream: jurique hand cream同另一隻叫 aromatheraphy associates既 body cream係我用過最手既handcream!易吸收又long lasting,係feel到會改善乾燥既用品!

5. valmont vital falls: 呢個係toner黎,試過travel size後我已立即買入salon size!不需多說,用過你就知道係好野!佢補濕之餘又可平衡油脂,用完塊面滑嘟嘟有光澤!

6. valmont 24 hr prime: 係面霜,比較潤,感覺唔係好岩我用,除左少少笠既感覺外無咩特別。

7. valmont renewing pack: :皇貨mask,我覺得應該人人都有一盒看門口,有時個樣好殘好乾,我就會搽一pad上面,基本上10秒就吸曬,有時懶就唔洗個mask當晚霜,第二朝又真係會靚左!推薦!用完呢個travel set我又係極速回購左salon size!

8. boots body cream: 呢個係響泰國旅行時行boots時買了1 set body用品入面既一盒body cream,味道我唔特別鍾意,但都幾夠潤,而且重點係價錢平!

用清後就係回購時間,全部既我都會有多一枝做存貨,valmont行貨如果響counter買 renewing pack 50ml要$1800!價錢都好“金” ,我朋友就介紹我買水貨(大家要小心搵真貨既水貨呀,都有幾多水貨鋪有賣),renewing pack salon  size有成200mL,價錢around $2200!vital falls 500mL 都係around $1200,比起counter價差好多呢!

undefined 

salon size的包裝....就是沒什包裝,但因我用過正貨就知除左包裝外就一樣了,但2者都超級好用!遇著sogo thankful week有set裝一定要試!你一定會愛上!

 

arrow
arrow

    coolalar 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()