返黎喇、返黎喇!!時間夾得非常好呀,我岩岩去完沙巴旅行返黎,去沙巴當然日日都係陽光與海灘,玩就緊係玩得好開心,但沙巴陽光係非常勁的,如果唔做足防曬同美白功夫,咁就會曬到黑豬架喇!

沙巴海灘,陽光係直曬架,總共去左七日旅行,咁就曬足七日,我個身已經曬到成個泳衣印喇,塊面仲幸保不失,我唸除左防曬功勞外,一定係呢枝將會介紹既Nuxe花妍百合煥白強效去斑精華!

容量/售價HK$400.000/30ml

Nuxe呢個牌子我係第一次用,但之前去旅行時成日都見呢個牌子產品放響當眼位置,所以都知佢既產品有一定份量!今次試用既係花妍百合煥白強效去斑精華,由theZtyle.com提供。

包裝簡潔,而方便既係佢係泵裝,用幾多唧幾多方便攞份量。體積不大,我攞去旅行都好慳位!

一泵份量夠揸全面,質地係偏乳液狀,比一般美白產品滋潤,揸完皮膚會較光澤飽滿!而且會聞到淡淡花香味!

揸後皮膚會顯光澤!

聞到花香味,原來全線產品成分揉合多種白色花卉如玉蘭、茉莉和蘭花等,你會覺得好清新!而去斑精華更含有:NUXE專利成份 - 白番紅花 White Crocus、火百合 Stargazer Lily、同vitamin C,所以連續用你就會發現膚色會較均勻同有光澤!

Nuxe White創新的活性成分,蘊含專利成分白番紅花、火百合及穩定性維他命C,形成5重激活美白機制,在黑色素形成的過程中進行全方位美白,為肌膚注入最細緻的嫩白和抗衰老呵護,肌膚變得晶瑩剔透,散發年輕光澤。產品資料:

上次去埃及旅行揸防曬時無揸眼皮,結果就曬到隻眼紅曬好似用左眼影咁,今次勁呀,我有好好照顧對眼……哈哈,跟住今次就到對耳出事!

晚晚我都好乖搽Nuxe花妍百合煥白強效去斑精華,所以可以見到面仔仲好白淨,但耳仔無用美白就黑左好多喇!哈哈!

 

 

arrow
arrow

    coolalar 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()