敗家文係咁多文章裡寫得最開心既,買野絕對令人腎上指數標升,要記得無耐之前先有敗家文,而家又有喇!

有時我好奇怪,有幾日會勁有衝動要買野,買左既野唔係需要,純係想滿足一下個購物慾乍,不過今次都幾好,買左既都岩用同幾好用!

大合照:買既種類包羅萬有,有衫(兩件)、飾物(大量)、護膚品同化妝品、書本及飲品

今次主要都係睇下買左咩護膚同化妝品,仲有係飾物。

bicelle hydra b5 gel, 之前有用過唔錯,係回購品,都主要用黎保濕,易吸收。四百幾有大大枝,會有排用。

走去shiseido counter,本來係想買唇膏,結果唇膏就無買到,反而買左呢2樣。shiseido sheer eye zone corrector, 係用得好方便既concealer,扭個蓋就有液體狀cream出,筆咀有掃就可直接掃眼袋位置,幾潤,有幾隻色,要去counter試清楚個色!

shiseido cheek colour,呢個係胭脂藏響粉掃入面,用時扭個蓋就攞到胭脂,我係貪得意買既,買滿$500就有set野送,其中有一枝10mL既white lucent base,今日第一次用,呢個唔錯,上妝貼D,另外有一個乳液同travel size cleansing oil。

miffy銀器儲物盒,表面係純銀,裡面可放飾物,我響誠品買,只要二百幾,我覺得幾抵,放出黎做擺切都靚。

飾物出場,因為我只用手機影,影唔出飾物個質感,但實物好靚架,而家行街成日都去睇下手鍊耳環咁;唔覺唔覺真係越買越多!

rmk cleansing balm同cleansing foam,cleansing balm係回購品,鍾意用佢落妝會聞到好香玫瑰味,而且落妝都落得乾淨,而個foam係順便買埋既姐未用過。

其餘仲買左枝會出泡泡既mask、shower gel、銀器,遲D再介紹枝mask好得意既,係一枝detox mask!

最後送上我家兔兔moson豬。嘻嘻,不過佢唔係買返黎既,係二月時響兔協領養架!

arrow
arrow
    文章標籤
    敗家 飾品 rmk shiseido
    全站熱搜

    coolalar 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()