close

本來打算寫眼霜分享文,已經影左相起左標題,但尋日出街行街,買到一大袋,真係忍唔住要即刻分享下!

購物真係帶比女人好多樂趣,快樂指數直線上升,尤其響而家到到都sale既時候,真係平平平,唔需要再買淘寶了!係時候買返D高品質可以耐穿既衣物!

而家逢假期可以唔駛早起,即使我醒左都好,都攤響張床度上下網睇下韓劇,而尋日朝早成朝都響度睇asos.com,因為final sale, 所有野再extra 15% off, 睇岩件french collection 褸、nike 褸同大量飾物,唸住下午出街行下順便夾下價,睇下asos係咪真係平D,就係咁由網上購物變成實地購物!

呢張相有D怪,咩都有,檸檬都有!!!哈哈

先講下檸檬先,係行過有間賣乾果的鋪,佢地係自製風乾生果,例如萍果、香蕉之類,連檸檬都有,但檸檬唔係就咁食,係可以加入水到,一樣有酸味同vitamin c,買左呢包乾檸檬就可以日日都有檸檬水飲喇!唔駛每次切完2片檸檬之後個檸檬唔知點算,不錯不錯!

另外買了2個飾物,一條係響誠品買既dienes silver,呢個牌子響台灣係好出名既,價錢同tiffany差不多,但我自己就覺得質素比tiffany更好,我戴tiffany D銀容易花同變黑,dienes賣意大利銀,我戴好耐都無變呢!

另一個係collect point既耳環,大大隻"happy"吊響度,好代表我心情,價錢仲好平,只要$49!

跟住就去左french collection睇大褸,之前已經行過collect point,collect point都係final sale, 但明顯佢D褸質地比較差,放左一季D衫已經起曬毛頭又甩曬線之類,真係揀唔落手,入到french collection就睇到分別。當然french collection D款比較成熟,只岩返工,但亦因返工所以質素好既,款式classic既就可以有排著。

睇中2件褸,由2千幾減至$899,到比錢時先知,買3件會額外8折,買4件會額外7折!!!即係一件大褸只需$630!

第一件係粉白色,暗扣的,有少少娃娃cutting,款式係classic款,著多幾年都無問題,成分:70% wool,仲有10%茄士咩!我都好耐無買過一件衫係一條線腳都無,通常響淘寶買野都要由頭到尾檢查一次。

第二件實物係靚好多架,手機影相完全影唔到靚既一面,成分都係羊毛,所以係暗藍色,一樣都係classic款,亦一樣係2千幾減到899再減到$630!抵到爛!

另外仲買左2個衛衣,一件兔毛衫,不過要調貨遲D先有!

總共買左5件衫埋單$2400,買得超抵超開心!

 

 

 

arrow
arrow

    coolalar 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()