去日本東京旅行,點少得做下功課睇下有咩新嘢買,睇見旅遊書推介,blogger都推介既紅mask~~lulu mask, 唸住去旅行買返一打半打黎看下門口,所以去日本旅行之前已經將呢個mask放入must buy list!~

去到日本當然去藥房搶購,夾下價,我見有特別版有成42片,我就買左呢包比自己,另外有細包得7片裝就做手信送比朋友!

事實上如果論價錢,我呢包特別版只需1542 yen,以而家對0.75計,有成42片既面膜港幣只要$115,除開平均只要$3一片! $3!!!!

呢個價錢真係只可買粒糖,竟然可以買到日本貨,係真正日本貨喎,唔係日本賣既大陸貨。論價錢呢個數目真係好平,但做唔做到又平又正先係重點。

一開袋,幾十片既面膜就一片片對摺響個袋入面,當我想攞一塊出黎既時候往往就一攞攞左幾塊出黎,要D時間先可將佢地分開,要分開事少,但變相塊塊面膜未用就已經掂過曬,有欠衛生!仲有,分得塊面膜出黎,由於塊o野好薄,所以通常攞到出黎都係縐埋一舊。

望落以為係1塊,其實呢度係2塊痴住。

幾經辛苦打開塊mask上面,但塊野太薄,好多位都摺住,超麻煩攤開,而最重要既精華素,我覺得其實都唔可以話係精華素,質地比較稀,似toner質地多D,除左平之外,唯一可以讚既係個錫紙袋有zip,我開左一個月都無話精華素乾。

我通常敷15分鐘,塊o野會略乾,我通常都會跟手將精華素按下面,用完呢個會feel到塊面少少笠,但又未至於要洗面。保濕效果一般,如果要比較我寧願用棉花浸toner黎敷。

呢隻mask我覺得只適會十零歲o靚妹仔用,唔好用既野即使再平都係浪費,我唔會再買!

 

arrow
arrow

    coolalar 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()