close

上一篇文【敗家】10樣不可不買的護膚品 中提到其中一樣護膚品我極推介既,就係shiseido 既future solution LX 中既eye and lip regenerating cream。

其實後生時都唔覺眼霜重要,覺得用面霜都足夠啦,都係面部皮膚應該差唔多,但自從睇過一D相片、雜誌發覺如果眼紋嚴重絕對會令人視覺上老D,而眼紋絕對比面部更易出紋,所以我會好捨得花錢去買眼霜,而面霜就只要夠潤就得。

我用過既眼霜牌子中平價唔講啦,中價既有:origins、shiseido、ipsa、kose、lancome等,貴價既就有:orlane、la prairie、la colline等,全部都唔係話唔好用,不過就無“哇”一聲既感覺,唔用亦無話衰左,直至我買左呢個用為止。

shiseido 既future solution LX 中既eye and lip regenerating cream 香港counter賣$1200,15mL,如果價錢相差唔多,我建議要買都響counter買,因為一來通常買貨size都有sample,二來shiseido既service都係好好,我響counter買,做左 shiseido member之後成日都收到試做facial呀,修眉之類既服務,有時無端端send sms送返個1.5mL既眼霜,要知1.5mL都已經要$200!

睇返個眼霜,質地係好杰身,微香,眼霜中係連有一枝膠棒既,每次我都係攞一粒細紅豆份量可搽曬2隻眼,雖然質地杰身但絕對好推,我會用點按既方法搽,尤其著重眼頭眼尾,不盒眼霜我可以用上半年,每次我都係響sogo感謝週買,送多D野更抵!

我過去年幾時間一年四季都係呢個eye cream, 夏天用唔笠,冬天用夠潤!

我已經用第三盒喇!係我一再回購既眼霜!我估黎緊既五月sogo感謝週我又會買定一盒

sales姐姐教我,想試產品既滋潤效果,可以用手試,搽變虎口位,虎口位係最多紋既地方,搽左呢個眼霜真係有淡紋效果,要買眼霜既話可以考慮下呢個!

arrow
arrow
    文章標籤
    shiseido future solution 眼霜
    全站熱搜

    coolalar 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()