朋友來到我家,有時都睇見我將飾物收納既方法好慳位又可防氧化,所以我update了這篇文,同時加入video,咁人人都可以用$20就可處理大量飾物喇!

好鍾意買野,衫可以唔買,因為打開衣櫃見到一堆堆再買都真係無位放,但飾物呢,真係好難唔買,尤其耳環,有時真係會買到唔知自己放左響邊,所以點樣收納物品都係一個學問!

我有睇台灣blog,其中一個係honey http://www.wretch.cc/blog/honeyqueen 

其中一篇講佢買左個飾物櫃,超超超鍾意:

我都超想買一個,實會勁開心,上埋淘寶睇,將呢個櫃放上forum, 亦有好多sis reply 話一齊訂添(淘寶價格$400-600不等,可輸入「飾物櫃」搜尋),但最後都係因為位置問題無買到啦…咁D飾物點放好呢…

最原始當然係買飾物盒啦。我選擇既飾物盒要間隔好,要可以自由調動格仔,最重要係透明,咁先可慳返周圍搵既時間!

我幾年前就響muji買亞架力膠飾物盒,有好多不同配搭,前前後後買左一個4層既,三個2層既,初時擔心耐左D膠會變色變黃,但咁多年都無事,good! 唯一就價錢啦,咁多個夾埋既價錢夠買個櫃!

一層層搭上去:


間格變化多:


跟住飾物越黎越多,muji會都無辦法裝喇,咁響10蚊店買藥丸盒,其實除左肉酸D同D膠會變黃之外,放耳環係perfect! 格仔夠晒多,一目了然!

以前10蚊店,而家12蚊店有好多不同格仔選擇:



但體積比較大既手鍊頸鍊就放唔落,要另覓地方,連盒仔都唔放過:







但放落盒就有樣唔好既地方,就係放左落盒睇唔到,耐左都唔記左佢喇!

跟住我就開始自製飾物掛板,好簡單,材料只要響ikea買塊告示板就得羅,但唔想飾物氧化,我就留起晒飾物袋仔,跟住咩都入袋掛起佢,我覺得咁樣係最方面,戴完飾物入返袋就ok!




我至愛MBMJ頸鍊:



題外話:之前用MD聽歌,但而家都無啦,MD已經扔晒,但就無扔MD盒,咁D盒就係比我要左黎裝晒野,



裝頭飾:

裝香水:

 


呢D圓樽唔係一般香水黎架,係之前去埃及旅行時買既香精,即係製造香水既原材料!用時搽一滴響手腕擦開佢就得!

 
 
自從該有左淘寶後,首飾數量真係倍數上,之前買過既:淘寶大"首"購

各位又點放你地既飾物呢?
 
今次可以睇埋片:自家製DIY ﹣ 首飾收納
 
 
arrow
arrow
    文章標籤
    飾物 diy 收納
    全站熱搜

    coolalar 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()