close

已經訂過幾次iherb了!iherb有個魔力令你會每隔一段時去訂的,因為週不時不同類型貨品有discount同每次訂貨都有10%rebate!而個rebate係有時限的,到時到候iherb就會提你rebate仲有幾多錢仲有幾日就夠期,而且只要訂滿$40 USD 就免費送貨(免送貨的金額比買百佳更少!)所以而家我家的個人用品、健康食品都已經轉向iherb買了!

今次無記錯係我第4次買iherb,之前買過chia seed, vitamin, toner之類,今次就買下其他東東,一齊開箱啦!

undefined

運輸包裝好好空間位置會有氣袋,可以放心貨品唔會有損毀。

今次訂貨唔係有咩特別要買,純粹想用個rebate,(其實女人買o野邊駛理由!)今次就買左D零食同好多茶包!

undefined

食物買左muesli、餅同crisps,最特別我係搵gluten free,呢類食物響香港都少D或者貴D,但上iherb網買就平D啦!呢幾樣都未食,下星期就會開museli做早餐!

undefined

茶包買左呢4款,個fruit tea sampler仲買2盒添(2盒有多5%off),買fruit tea我之前買過muji既果茶,亦飲過天仁個盆覆子果茶,佢地都好飲但問題係沖完一杯個味已出曬,即係話沖第二次都無味可言。

估唔到Celestial fruit tea sampler個果茶味濃,我加水幾次仲有味!

undefined

一盒入面有5個味,每個味有3個茶包,價錢只是USD$3.32,只是HKD$26,十個抵!飲左wild berry同peach passion都好好味,令原本只鍾意飲日本綠茶的我試到更多不同口味!

undefined

另外回購了best seller 非洲黑梘,用左呢個梘真係唔駛再買貴貴body soap,雖然人地分享話用呢個可以去曬背脊D粒粒,我就覺得講得有D誇但確實都係好好用,最緊要價錢又平,USD$3.99一舊,HKD$30一舊番梘用好耐,佢又有D oats可以有微微磨沙效果,絕對推介!

如果大家未訂過iherb,可以click入:  http://www.iherb.com?rcode=LJM046

click入去訂可享首次USD$5 reward 同每次訂o野都有10%回贈下次用!

arrow
arrow

    coolalar 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()