close

  

先來張大合照, 事實還買了一雙鞋,而且今天準備去拼購波鞋,所以9月購物這算是個開始!

先來說一下買了的妝品。今次我在英國網網購了一個主打有機彩妝的品牌,叫: rms 品牌不算為人熟悉但響美國就是響噹噹了。rms 主打天然礦物彩妝, 產品成份全都是天然有機的,我是在Beyorg這間專賣有機產品的店試用 rms, 覺得很不錯所以上網買的!

rms beauty 成分天然,所以保存期不長,就只有一年, 但不用怕會用不完因為都是小小一盒! 來開箱囉: 

   

紙盒看似很大,實際我訂的東東都很少,只是購物滿 55英磅送的禮物體積很大😆 一開箱就是集團其他品牌的一些coupon, 在滿滿的紙下就是我的東東啦!

  

 我訂的只有3件rms, 其餘兩枝連大大的化妝袋就是禮物!

   

買了兩盒碎粉,每個有9g, 左係叫UN powder, 透明色, 試過上手唔會令塊面變白只會有提亮功用,成分得一樣就是silica礦石!

中間都係碎粉,叫tinted UN powder, 共有3個色我買左0-1號最light colour, 成分是silica同iron oxide, 兩者都是天然礦石,不傷皮膚。

最右係我最鍾意的叫lip2cheek, 即係可當胭脂又可搽lip的, 我買個色叫 beloved, 試上面只需要搽好少好易推開就有白裡透紅自然效果。

 

   入面成分都是天然果油,有時化妝由朝到晚十幾個鐘如果成分天然對皮膚一定有較好效果!三樣嘢每樣香港都賣$345, 而家我上網買連promotion有20%off + free shipping 先6x 英磅仲有gift! 

  今次gift唔算十分多(之前訂過送一set skincare), 但勝在呢個牌子都係用靚料的!

其他9月仲買左mac, 原本沒準備要買什麼的,但BA十分好人, 幫我試好多product又教我畫眉,所以最後放低千幾蚊買左眉粉,胭脂,一枝base 同1 set 掃。

另外最開心就是買了兩個wayuu 袋!來自南美人手編織的袋, 如果你無留意這類袋你可能只當佢係一般淘寶貨, 但不是!絕對不是!上外國網站search普遍都賣過千蚊, 當然香港有些店賣比較平都要hkd$550, 但買這類袋要一點運氣, 因為人手織花色每個都不同,真的要睇好多個先揾到你最愛!這兩個我都超愛的!

另外行開萬寧無啦啦買左多個胭脂 

質地好得意, mousse狀軟綿綿,用過一次都不錯用而且賣點就是平!

除左衫外,我姐姐剛剛去英國旅遊,趁呢個機會緊係要買東東啦,就係買jo malone香水,全世界最平既地方係英國機場,買之前已去連卡佛行一轉做功課,個sales超好人比我不停試又教我噴香水正確方法,但香港買一枝100ml要hkd1200實在係巔價,英國機場賣68英鎊,以而家外幣換算就是打6折啦!

image.jpeg

image.jpeg

我揀左orange blossom同好特別既earl grey and cucumber, 兩個都好清香!

9月買物應該仲陸續有來!買嘢真係女人專利!😜

  

 

arrow
arrow

    coolalar 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()