close

喜歡starbucks裡賣的檸檬撻,有時放工回家會特登行去買一個檸檬撻爽一爽,估唔到原來自己一個超新手都可以做到呢個酸酸甜既味道,仲一次就成功!

之前行誠品,看看很值得入手的一本烘焙書,超厚的,同百科全書一樣的一本,叫【烘焙新手必備的第一本書】,作者係Carol。

今次我就跟著書本去做一次酥餅,超簡單又好味呢,一個小時內攪店!迫身邊朋友、同事試食,全部都讚好!

材料:

牛油75g(用前放室溫)、砂糖40g、蛋黃一個、低筋面粉160g、檸檬皮、檸檬汁一大匙、橙酒1/2匙

跟著做o羅,由於我有面包機,所以所有攪面團的工夫都靠面包機o羅(其實我真心覺得面包機好好用,我自己用的是象印,用左接近2年,感覺係:只有買貴,沒有買錯。另外就係:早買早享受!)當然無面包機都無問題,用打蛋器攪拌就可!

1. 將牛油切粒打成乳狀。(先放室溫就好快打軟身)

2. 加入砂糖繼續打成乳狀。

3. 加入液體(蛋黃、檸檬汁、橙酒)又繼續攪。

4. 加入檸檬皮

5. 分2次加入面粉攪勻

6. 攪店個面糰就可以造形喇!

 

我覺得形狀可以自由發揮啦,想整齊o的可以街買曲奇模,亦可以攞起一份(一個面糰做到20份)搓成長條再疊埋成圓形,我就再變形加上兩個小粉團就變做兔仔形

7. 將整好既面團沾上砂糖

8. 放入160度焗爐焗15分鐘

出爐喇,餅面沾有砂糖甜甜的,餅中酸酸的又帶有檸檬皮既微微苦澀,好正!

其實做呢個真係超簡單,全程要做既就係不停攪攪攪就得,通常我都係食完飯一路睇電視一路攪,焗完就變做飯後甜點!好滿足!!

另外,如果想送比人可以買靚靚公仔膠袋啦,貼紙啦、紙盒、甚至鐵盒,呢D野上淘寶就又多又齊,通常我一次訂幾間再集運送香港,下次有機會再介紹啦!

 

 

arrow
arrow

    coolalar 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()