2月20號晚,第一次踩上銅鑼灣let's spa,目的係黎做faical嘆下!仲全部都係用kiehl's 產品去試!

以往我做既facial係就係會好舒服,但效果唔持久,今次做完facial真係覺得效果好神奇,塊面光亮左,從facial中我偷左師,會自己響家做facial時都試下先按摩,用精華素打底再敷面膜,我覺得效果會好amazing同long lasting好多!

facial既地方裝修好靚,響銅鑼灣地點都就腳,多謝kiehl's比左個機會可以relax relax!

好,返家後就開始全套轉用kiehl's產品,分別有:醫學維C淨白潔膚霜、醫學維C淨白磨砂霜、醫學維C淨白爽膚水、醫學革新維C淡斑精華、醫學維C淨白乳霜同全新產品-----醫學維C淨白保濕面膜!

一般程序

step 1:醫學維C淨白潔膚霜---與一般foam差不多,加水會生成大量泡泡,我早晚都有用,用後皮膚乾淨但不崩緊。

step 2:醫學維C淨白爽膚水---這個我覺得很不錯,含活性維他命C,我會取較大量於棉花上在面上輕擦,t-zone位置會擦多幾下,有時會響棉花見到黃黃地色,有軟化表皮功用,喜歡用後皮膚乾淨軟熟既感覺!

step 3: 醫學革新維C淡斑精華---呢個超正!我記得我以前用vitamin C係粉末狀,用時溝落面霜,因為vitamin C係好不穩定物質,但kiehl's 利用科技將佢可以好有效咁使用,怪唔之得攞左多項國際美容大獎。每次用幾滴精華素就可搽勻成塊面,好快吸收!

step 4: 醫學維C淨白乳霜---比一般乳霜厚身少少,但絕對唔笠,響而家潮濕天氣都ok,可以早晚用,無咩氣味,有保濕淨白功效!

每星期針對性程序:

醫學維C淨白磨砂霜---我本身皮膚易敏感,所以磨砂我會非常小心選擇,顆粒大少少我都絕對唔用!呢個磨砂霜就唔怕,唧出黎睇都要好細心先見到有超小顆粒,加水會起泡,所以用呢個我就唔用洗面膏喇。用完磨砂塊面會滑嘟嘟,鼻翼白頭會少d,用完呢個我會即刻拍上醫學維C淨白爽膚水,有收僉皮膚功效。

重點推介:醫學維C淨白保濕面膜

呢個係我第一次做完facial時有“哇”一聲既感覺,敷完塊面有亮白既效果,最重要既係效果持久。

根據說明,用一次面膜等同用醫學革新維C淡斑精華3星期既功效,所以密集使用好適合要短期變白既人用,另外很貼心的剪裁貼合面部輪廓,仲有眼膜,連眼都亮白!

 經過兩星期試用,使用前下巴位置既暗瘡印淡左,整體膚色係光亮左!

另外,除左日日搽防曬敷面膜美白外,我而家都會飲大量檸檬水,咁外服內服一齊去打激黑色素。但要日日自己買新鮮檸檬?響office好唔方便喎,咁可以好似我咁買風乾左既檸檬片,一包有約二十片,每朝返工我都攞一片去沖水飲,一片就已經夠我一日,而家飲水時唔會淡口,有新鮮檸檬香味又有vitamin C,加埋kiehl's護膚品,每日都充滿維他命C!

Kiehl's 官方網站:http://www.kiehls.com.hk

Kiehl's facebook Fan Page: http://www.facebook.com/LiehlsHongKong

是次產品及資料由theZtyle.com提供

arrow
arrow
    文章標籤
    kiehl's 美白 面膜
    全站熱搜

    coolalar 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()