最近去了上指甲班,令到我原本毫無生氣既手指帶黎一D色彩!已經好耐無響屋企自己搽指甲油喇,以前買落既指甲油都過曬期,所以把心一橫扔曬佢再買過,用開OPI甲油,但行開watsons唔見有OPI,所以就試下其他牌子,發現max factor有較多選擇,D顏色都好靚好易配搭,就一次過買左4枝!

另外試用過loreal既髮尾油,微香又絕對唔笠,襯頭髮少少濕滴2-3滴落手再搽上髮尾效果唔錯,之前用日本隻茶花油覺得太笠了,呢個唔會,響mannings做減價時$9x,一枝應該有排用!

跟住去埋sasa搵白元棉花,見到就掃2盒,白元棉花係絕對推介既,一片可以撕開做5片濕敷,平常toner用我就用2小片,雖然每盒$22比其他貴D但係物有所值的!

跟住就到我既香水喇,我比錢買既香水唔多,因為好難搵到一隻我鍾意既味,有D味太濃太濁,平時平平地會買body shop white musk, 價錢平,百幾蚊一枝,噴房噴廁所都得,但唔算一聞傾心,直至試過marc jacobs既香水,終於發現到岩自己既香味!

而家我淨係今年就有3枝mj既daisy香水!有2枝係eau so fresh,一枝75mL細枝係groupon買既,原價要$7XX,買時係$4XX,跟住同事推介一個美國網站:www.fragrancex.com,呢度有好多香水,仲有D skincare,賣既價錢比香港正價平,最重要係free international shipping!! 所以買多2枝,買125mL先至$6xx,另外個網站仲不時有sample sale,雖則話sample,但個樽係一樣既,唯一唔同就係個packing會打左“tester”,價錢比non sample平$1xx,我係自用又唔儲盒所以無所謂,少少分享完畢!

arrow
arrow
    文章標籤
    香水,網購,marc jacobs,daisy
    全站熱搜

    coolalar 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()